قیمت دوربین 360 درجه خودرو میتسوبیشی اوتلندر
نوشته شده توسط : pari

منافعی که نصب دوربین 360 درجه خودرو میتسوبیشی اوتلندر برای دارنده‌ی خودرو، راننده، سرنشینان خودرو، سرنشینان دیگر خودروها و عابران پیاده دارد آن‌قدر زیاد هست که به‌مراتب از قیمت این سیستم بیشتر باشد. تنها ویژگی‌ها و مزایایی که در این نوشته به آن‌ها اشاره شد خود گویای منافع قابل‌توجه استفاده از این سیستم هستند. گذشته از این فروشگاه گندم کار دی وی دی قیمت دوربین 360 درجه خودرو میتسوبیشی اوتلندر را با کم‌ترین سود درنظر می‌گیرد تا خریداران محترم با حداکثر رضایت این آپشن را از گندم کار دی وی دی خریداری کرده و از مزایای آن بهره‌مند شوند و فروشگاه نیز خود بتواند فروش بیشتری داشته باشد. برای آگاهی از قیمت‌های حداقلی گندم کار دی وی دی تنها کافی ست تا با استفاده از شماره تلفن‌های ذکر شده در این صفحه با کارشناسان فروش ما تماس برقرار کرده و از جزئیات قیمت دوربین 360 درجه خودرو میتسوبیشی اوتلندر و دیگر انواع دوربین 360 درجه اطلاع پیدا کنید.

خرید دوربین 360 درجه خودرو میتسوبیشی اوتلندر | نصب دوربین 360 درجه اوت لندر

خرید دوربین 360 درجه میتسوبیشی اوتلندر نیز همانند هر آپشن دیگر خودرو و به‌طور کلی همانند هر وسیله‌ی کم‌وبیش پیشرفته‌ای نیازمند بررسی و جست‌وجوی کافی ست تا به این طریق بتوان سیستمی باکیفیت را از فروشگاهی معتبر با خدمات پیش و پس از فروش مناسب خریداری و از هدررفتن سرمایه و وقت جلوگیری کرد. گذشته از این نصب دوربین 360 درجه میتسوبیشی اوتلندر کاری ست که به دانش، تجربه و مهارت تخصصی احتیاج دارد و انجام آن حتی از عهده‌ی افرادی که در زمینه‌ی نصب آپشن‌های خودرو فعالیت دارند نیز خارج است. پس عرضه‌ی یک سیستم دوربین 360 درجه خودرو میتسوبیشی اوتلندر با اجزای باکیفیت، نصب صحیح آن و ارائه‌ی خدمات پیش و پس از فروش مناسب، ویژگی‌های شاخصی هستند که فروشنده‌ی این سیستم بایستی دارا باشد.‌ فروشگاه گندم کار دی وی دی با سال‌ها تجربه و تخصص در زمینه‌ی فروش آپشن‌های خودرو با ارائه‌ی مشاوره‌ی تخصصی رایگان پیش از فروش برای راهنمایی مشتریان در انتخاب مناسب‌ترین سیستم، عرضه‌ی محصولات باکیفیت و استاندارد با ویژگی‌های خاص و پیشرفته‌ای مانند امکان دید در شب، نصب سیستم دوربین 360 درجه با کمک کارشناسان متخصص خود در این زمینه و ارائه‌ی خدمات پس از فروش، دارای تمامی شاخصه‌های اشاره شده است. گندم کار دی وی دی سعی دارد تا با عرضه‌ی بهترین سیستم دوربین 360 درجه خودرو میتسوبیشی اوتلندر بتواند گذشته از این‌که رانندگی را برای دارندگان این خودرو آسان‌تر می‌کند بتواند امنیت جانی و مالی بیشتری را برای رانندگان و دیگر افراد مرتبط فراهم ساخته و در کاهش احتمال تصادفات، کاهش میزان سرقت‌ها و نیز کاهش ترافیک شهرهای شلوغ نقش مؤثری داشته باشد.

دوربین -360-درجه-خودرو-میتسوبیشی-اوتلندر رادار نقطه کور خودرو چیست؟

همان‌طور که اشاره شد رادار نقطه کور خودرو آپشنی ست که نزدیک شدن وسایل نقلیه‌ی دیگر به نقاط کور خودروی راننده را به او اطلاع می‌دهد. منظور از نقاط کور خودرو نقاطی هستند که راننده حتی با استفاده از آینه‌های جانبی و آینه‌ی جلوی اتومبیل قادر به دیدن آن‌ها نیست و این نقاط عمدتاً شامل قسمت‌های انتهایی خودرو هستند. مسلماً این محدودیت دید می‌تواند در برخی شرایط مانند تصمیم برای تغییر لاین خطرآفرین باشد. سیستم‌های رادار نقطه کور طراحی شده برای تمامی خودروها از جمله رادار نقطه کور  اوتلندر دارای سنسوری هستند که نزدیک به نقطه کور خودرو نصب می‌شود. این سنسورها هنگام فعال بودن رادار نقطه کور میدانی فرضی را در اطراف نقطه کور خودرو ایجاد می‌کنند و ورود هر وسیله‌ی نقلیه‌‌ی دیگر به این میدان را با استفاده از سیستم اعلام هشدار به راننده اعلام می‌کنند. اعلام هشدار رادار نقطه کور خودرو معمولاً به‌شکل علامت زردرنگی ست که روی آینه‌های جانبی خودرو نمایش داده می‌شود. این علامت‌ها هنگام وارد شدن وسیله‌ی نقلیه‌ی دیگر به میدان نقطه کور خودرو از هر سو، روی آینه‌ی جانبی همان سمت خودرو ظاهر شده و بدین‌ترتیب راننده را از موقعیت وسیله‌ی نقلیه‌ی نزدیک شده به خودرو آگاه می‌سازد. در برخی از سیستم‌های نقطه کور رادار خودرو هشدار دستگاه به‌صورت صوتی به راننده اعلام می‌شود و در برخی سیستم‌ها نیز از لرزش خفیف فرمان برای آگاه ساختن راننده استفاده می‌شود. مزیت این دو روش اعلام هشدار نسبت به علامت هشدار روی آینه‌های جانبی این است که در روش اول این احتمال وجود دارد که سیستم ورود وسیله‌ی نقلیه‌ی دیگر به میدان نقطه کور خودرو را از طریق علامت زردرنگ روی آینه‌ی جانبی به راننده اعلام کرده باشد اما توجه راننده به آینه‌های جانبی نبوده و درنتیجه از این هشدار آگاه نشود. مسلماً چنین مشکلی در روش‌های صوتی و لرزشی وجود نخواهد داشت. پس از آگاهی از کلیت کارکرد سیستم رادار نقطه کور خودرو بهتر است با برخی از جزئیات مربوط به این سیستم آگاه شویم. این نکات خصوصیات مشترک این سیستم برای اکثر قریب‌به‌اتفاق خودورها از جمله رادار نقطه کور میتسوبیشی اوتلندر هستند. پس پیشنهاد می‌کنیم چنان‌چه قصد خرید رادار نقطه کور میتسوبیشی اوتلندر را دارید برای کسب اطلاعات هرچه کامل‌تر در این خصوص تا پایان این نوشته با گندم کار دی وی دی همراه باشید.

برخی از نکات جزئی در مورد رادار نقطه کور خودرو:

برای فعال شدن سیستم‌های رادار نقطه کور خودرو لازم است تا سرعت خودرو به حداقل سرعتی که برای آن سیستم تعریف شده برسد و درنتیجه این سیستم مسلماً درصورت متوقف بودن خودرو غیر فعال خواهد بود. در برخی شرایط این امکان وجود دارد که رادار نقطه کور خودرو هشدار خطا به راننده برساند، به این معنی که بدون وجود خودروی دیگر در نقطه کور خودرو اعلام هشدار کند. این اتفاق درصورتی‌که بیش از اندازه تکرار نشود به‌عنوان یک مشکل یا نقص در سیستم درنظر گرفته نمی‌شود. درصورت تمیز نبودن سطح سنسور رادار نقطه کور این سیستم قادر نخواهد بود تا به‌درستی ورود وسایل نقلیه‌ی دیگر به نقطه کور خودرو را اعلام کند. به همین سبب لازم است تا همواره تمیز بودن سطح خودرو و عدم وجود گرد‌وغبار، برف، باران و نظایر آن‌ها روی سنسور را مورد بررسی قرار داد. رادار نقطه کور خودرو می‌تواند به‌صورت دستی توسط کاربر فعال یا غیرفعال شود. درصورت فعال بودن اتوماتیک، رادار نقطه کور با رسیدن سرعت خودرو به حداقل تعیین شده متوقف خواهد شد و پس از افزایش سرعت مجدداً فعال خواهد شد. چنان‌چه وسایل نقلیه‌ای که در نقطه کور خودرو قرار می‌گیرند با سرعت بسیار بالا در حال حرکت باشند ممکن است سیستم قادر به تشخیص آن‌ها و اعلام هشدار به راننده نباشد. با توجه به تمامی نکاتی که به آن‌ها اشاره شد می‌توان نتیجه گرفت که علی‌رغم کارکرد مؤثر این سیستم در کاهش احتمال تصادفات رانندگی ناشی از ناتوانی راننده در مشاهده‌ی دقیق نقاط کور خودرو و داشتن کنترل کامل بر آن‌ها نمی‌باید رادار نقطه کور خودرو را جایگزین دید مستقیم راننده کرد و ضروری ست تا راننده همواره تمامی جوانب احتیاط را رعایت کرده و ضمن استفاده از این سیستم با کسب مهارت در مشاهده‌ی مستقیم نقاط کور تا حد امکان کنترل خود بر اتومبیل را به حداکثر ممکن برساند. پدل-شیفتر-میتسوبیشی-اوتلندر

پدل شیفتر چیست؟ | کار کردن با پدل شیفتر میتسوبیشی اوتلندر چگونه است؟

پدل شیفتر ابزاری است برای تعویض دنده که به صورت دو دکمه طراحی شده و پشت غربیلک فرمان قرار گرفته، به همین دلیل هم به آن دنده پشت فرمان می‌گویند. از یک دکمه برای اضافه کردن دنده و از دکمه دیگر برای کم کردن دنده استفاده می‌شود و با گرفتن همزمان هر دو پدل باهم، دنده خلاص می‌شود. مزایای استفاده از پدل شیفتر بسیار زیاد است که مواردی کاملا بدیهی بوده و مواردی هم به خودرو مربوط بوده و در دید اول مشخص نیستند. از جمله مزایای استفاده از این سیستم کاهش مصرف سوخت و اصلاح روند مصرف است. مورد بعدی بالا رفتن دقت وسرعت عمل راننده در رانندگی است که باعث شتاب گرفتن بهتر خودرو هم می‌شود. کاهش میزان تمرکز و کنترل راننده روی خودرو، هنگامی که مجبور است دستش را از روی فرمان بردارد و دنده را تعویض کند، از جمله معضلاتی است که برای خیلی از افراد بخصوص افرادی که تازه راننده شده‌اند پیش می‌آید. با موقعیت قرارگیری که پدل شیفتر دارد، راننده برای تعویض دنده نیازی به برداشتن دست از روی فرمان ندارد و تمام تمرکزش روی کنترل خودرو خواهد بود. در نهایت، مزیت بدیهی که استفاده از این آپشن دارد این است که میزان خستگی راننده در حین رانندگی را کم می‌کند. نصب سیستم پدل شیفتر اوت لندر  اهمیت زیادی دارد چراکه این پدل روی خودرویی نصب می‌شود که با سیستم برقی مالتی پلکس طراحی شده است. در این خودروها گرفتن انشعاب برق از باتری خودرو بسیار حساس است و باید توجه داشت که برای گرفتن برق مورد نیاز نباید انشعاب سیستم‌های جانبی مانند سیستم صوتی و نویگیشن را از برق ورودی گیربکس، به داخل کابین گرفت. رعایت نکردن این موارد توسط افرادی که در این زمینه مهارت و اطلاعات کافی ندارند باعث کم شدن ولتاژ ورودی به گیربکس خودرو می‌شود. حساسیت سوپاپ‌ها و شیرهای هیدروالکترونیکی گیربکس‌های اتوماتیک نسبت به افت ولتاژ باعث می‌شود که با گرفتن انشعاب از باتری و افت ولتاژ ایجاد شده، بعد از مدتی عملکرد سیستم پدل شیفتر دچار اختلال شود و در نهایت حتی منجر به خراب شدن کامل سیستم هم می‌شود. اما در ادامه با مشاهده خرابی و عمل نکردن سیستم، اگر برای رفع آن به فردی مراجعه شود که تخصص لازم را ندارد، با عیب‌یابی نشدن درست و رفع ظاهری ایراد، به گیربکس خودرو آسیب رسیده و باعث از کار افتادن آن می‌شود. اطلاع از این موضوع اهمیت بسیار زیادی داشت از آن جهت که بدانید چرا می‌گوییم کار نصب دنده پشت فرمان میتسوبیشی اوتلندر را باید به فرد ماهر در این امر بسپارید. با ما همراه باشید تا راه مناسب برای نصبی ایمن را به شما بگوییم.




:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: